Všeobecné informácie

Nižšie nájdete všeobecnú brožúru pre servis vášho zariadenia. Pred odoslaním do servisu je dôležité, aby ste boli riadne informovaní o procese opravy, o možných nákladoch a trvaní opravy.

 

O STAVE SERVISU sa môžete obrátiť na "servis@firstphone.sk".

 

Je dôležité, aby ste zariadenie nastavili do stavu od výrobcu. Až po nastavení vieme Vaše zariadenie prevziať na servis. V uložení osobných údajov Vám naši kolegovia nemôžu pomôcť v súlade s platnými pravidlami GDPR. Nárok na záručnú opravu akceptujeme, ak sa výrobok dostane do servisu pred dátumom uvedeným na záručnom liste. Od prevzatia sa tento proces uskutoční v 4-5 pracovných dňoch pre zariadenia Xiaomi a Ulefone.

 

V našich autorizovaných servisných strediskách nie je možnosť nakúpiť súčiastky. Súčiastka sa predáva len s montážou.

 

Vyšetrenie chyby zariadenia stojí celkovo 13 eur, počas ktorých servis kontroluje Váš mobilný telefón na vyšetrenie a odhalí príčinu poruchy. Servis Vám podľa toho vydá cenovú ponuku o oprave. Ak je ponuka prijatá, poplatok za vyšetrenie chyby sa nezapočítava. Ak Vám cena, ktorú sme poskytli, nie je pre Vás vyhovujúca, môžete požiadať o vrátenie zariadenia na miesto dodania bez služby. V tomto prípade Vám však bude účtovaný poplatok vo výške 13 eur.

 

Pri opravách výrobkov Huawei a Samsung môžete požiadať o náhradné zariadenie v určenom servise. Túto požiadavku môžeme splniť, ak je servis vybavený náhradním zariadením. V mnohých prípadoch sa stáva, že všetky naše náhradné zariadenia boli vydané iným klientom.

 

Ak sa vaše zariadenie nedá opraviť vo vlastnom servise, v dôsledku čoho je výrobok obsluhovaný servisnou sieťou Telemax, očakávaná servisná doba je 2-4 týždne. Naše servisy a servisný partnery vedia opraviť Vaše zariadenie iba cez pracovné dni. Oprava cez výkend nie je možná.

 

Ak chýbajú požadované dokumenty (faktúra alebo doklad o prevzatí alebo záručný list), nebudeme schopní prevziať vaše zariadenie.

 

Výrobky nepatria do rozsahu záručnej opravy, ak aplikácie tretích strán nefungujú správne. V tomto prípade nie je možné výmenu. Dôvodom je, že výrobca garantuje prevádzku produktu a výrobcu systému pre operačný systém. Výrobca ani vydavateľ operačného systému nie je zodpovedný za prevádzku aplikácií tretích strán (napr. Facebook, Viber).

 

Neopravujeme žiadne zariadenia určené pre iný trh (napr. Ázia) v našich autorizovaných servisných strediskách.

 

HUAWEI

 

V súčasnosti naša spoločnosť prevádzkuje 7 oficiálnych servisov Huawei, čo znamená, že zariadenie Huawei má plnú podporu výrobcu. Veľkou výhodou je, že vstavané komponenty pochádzajú od výrobcu a doba opravy je tiež veľmi výhodná. Naše servisné centrá značky Huawei sú zastúpené v Maďarsku, a to v mestách: Debrecen, Nyíregyháza, Kecskemét, Székesfehérvár, Szeged, Győr a Miskolc. Ak svoje zariadenie odovzdáte priamo v našich autorizovaných servisoch, doba opravy môže sa znížiť na cca 2 až 3 hodiny. V prípade, že poverený servis nemá potrebné súčiastky, naši kolegovia si vyberú správne riešenie z dvoch možností. Objednanie chýbajúcej súčiastky, ktorá trvá približne 1 týždeň, Zariadenie bude po prijatí súčiastky opravená. Príležitostne sa technický kolega sa môže rozhodnúť preniesť mobilný telefón do servisnej siete Telemax na opravu. V tomto prípade bude výrobok vrátený na miesto dodania v opravenom stave od Telemaxu, ktorý môže byť prijatý po oznámení. Je dôležité vedieť, že v prípade opravy v Telemaxu nemá naša spoločnosť žiadnu kontrolu nad trvaním opravy. V prípade, že servis mobilný telefón Huawei nemôže opraviť, služba vydá náhradnú licenciu, s ktorou je možné vymeniť zariadenie v mieste nákupu do 3 mesiacov od dátumu vystavenia certifikátu. To môže znamenať výber rovnakého zariadenia alebo odpočítanie s ceny od iného, drahšieho produktu.

 

SAMSUNG

 

Pre produkty Samsung je naša spoločnosť tiež podporovaná výrobcami. Prevádzkujeme oficiálny servis značky Samsung v Maďarsku, v mestách Kisvárda a Sopron. Proces opravy je rovnaký ako proces so službou Huawei. Pre mobilné telefóny Samsung je možné opravu vykonať aj na mieste autorizovaných servisov. V prípade, že servisná služba spoločnosti Samsung nie je vybavená správnymi súčiastkami, pomôžeme Vám so servisnou sieťou Telemax.

 

APPLE

 

V prípade Iphone produktov môžeme vykonať opravy v mestách Sopron, Kisvárda a Miskolc. V prípade, že správny diel nie je skladom, je požadovaný čas nákupu modulu 2-3 pracovné dni. Naše diely používané pre Iphone zariadenia sú náhradné diely, originálne diely sú dostupné iba v obchodoch Apple Store. Na servis telefónov vyrobených spoločnosťou Apple poskytujeme 3-mesačnú záruku. Pri servise produktov Apple je veľmi dôležité, aby bola funkcia zariadenia „Find my Iphone“ v zariadení vypnutá. Ak je táto funkcia zapnutá, servis nezačne opravovať zariadenie.

 

XIAOMI a ULEFONE

 

Pre produkty Xiaomi a Ulefone trvá servis dlhšie ako zvyčajne. Dôvodom je, že výrobcovia ešte nie sú v Európe riadne zastúpený. Môžeme poskytnúť 1-ročnú záruku FirstPhone na zariadenia dvoch čínskych výrobcov, podľa ktorých by mal byť výrobok v prípade poruchy vrátený na miesto nákupu. Obchod pošle produkt do centrálneho obchodu, do Budapešti, ktorý ho odošle do servisu. Produkty Xiaomi a Ulefone sa vracajú do servisného centra dodávateľa. Na trvanie opravy nemá naša spoločnosť žiadny vplyv, priemerná doba opravy produktov Xiaomi a Ulefone je 4-6 týždňov. Bohužiaľ nie sme schopní zabezpečiť náhradné zariadenie.

 

Ak pošlete zariadenie na opravu, osobné údaje sa z vášho zariadenia vždy stratia, preto sa odporúča, aby ste si pred odoslaním zálohovali údaje. Naši kolegovia v tejto operácii vám nie sú schopní pomôcť v súlade s platnými nariadeniami o GDPR. Za poškodenie sklenenej fólie a puzdra na telefóne, nenesieme žiadnu zodpovednosť. Naši predajcovia od Vás preberú len potrebné príslušenstvá.

 

Mobilný telefón Xiaomi sa nedá opraviť, ak sa údaje z výroby obnovia pod aktívnym účtom MI. V tomto prípade sa zariadenie zablokuje, čo má za následok poruchu, ktorú nemožno opraviť. Ak chcete obnoviť Xiaomi dáta z výroby, prvým a najdôležitejším krokom je odhlásenie z účtu MI. Po dokončení operácie musíte zadať ten istý účet, s ktorým ste ho predtým používali. E-mailová adresa a heslo, ktoré ste zadali pri vytváraní svojho účtu, by sa mali vždy starostlivo uchovávať, aby sa predišlo takýmto nepríjemnostiam.

Poistenie produktov

Preto ponúkame poistenie produktov ako jednu z našich služieb, ktorá vám pomôže pripraviť sa na nepredvídateľné, náhodné a nešťastné situácie.

Služba

Vyžiadajte si službu na našom webe a sledujte stav svojho zariadenia. Na používanie služby je potrebný užívateľský účet!

Osobný odber

Vezmite si svoju objednávku osobne v našom obchode alebo si ju objednajte doma.

Možnosti platby

Plaťte ľahko pomocou kreditnej karty. V prípade neúspešnej platby máte možnosť znova skúsiť objednávku.

Porovnanie: 0 ks výrobkov