• OBJEDNÁVKA A DOPRAVA

  • Aké informácie môžem dostať o stave objednávky?

    V súvislosti s Vašou objednávkou Vám poskytneme priebežné informácie vo forme e-mailu s automatickou spätnou väzbou. Rýchlosť spracovania našich objednávok závisí aj od aktuálnej prevádzky. V tomto prípade môžu naše objednávky trvať dlhšie ako priemer. V menu "Moja objednávka" sa dozviete o aktuálnom stave vašej objednávky.

  • Aké mám možnosti, ak chcem zadať objednávku?

    Cez našu web stránku môžete zadať online objednávku. Objednávka zariadenia sa zaznamená len v tomto prípade. Nie je možné zadať objednávku telefonicky alebo e-mailom.

  • Aké náklady musím zaplatiť, ak potrebujem doručenie domov?

    V našej spoločnosti je donáška domov pri nákupe nad 500 eur bezplatná. Pod 500 eur účtujeme 6 eur za prepravné náklady.

  • Ako môžem zmeniť alebo zrušiť objednávku?

    Objednávku môžete zmeniť alebo zrušiť v našom menu „Objednávka“. Ak chcete zmeniť objednávku, môžete požiadať o zmenu v okne „Poznámka objednávky“ v podrobnom zobrazení objednávky. Ak už vaša objednávka bola odovzdaná kuriérskej službe, už ju nebudete môcť upraviť. V tomto prípade musíte odoslať novú objednávku. Ak zmeníte objednávku, doručenie sa môže oneskoriť o 1-2 pracovné dni.

  • Ako zaplatím za objednaný produkt?

    Pri objednávke si môžete vybrať spôsob platby, ktorý Vám vyhovuje. Existujú 3 spôsoby, ako platiť. Platbu môžete uhradiť na dobierku pri doručení kuriérom v hotovosti alebo bankovou kartou. Ak si vyberiete bankový prevod, môžete ho previesť na číslo bankového účtu uvedené v e-mailovom potvrdení objednávky. Produkt môžeme poslať po obdržaní kúpnej ceny. Za objednaný produkt môžete platiť online, v takom prípade bude systém presmerovaný na B-Payment

  • Akú lehotu dodania by som mal očakávať?

    V prípade, že sa objednaný tovar nachádza v našom sklade, zásielka bude doručená do 1-2 pracovných dní od doručenia kuriérskej službe (zašleme Vám e-mailové oznámenie). V prípade osobného prevzatia sa dodanie výrobku uskutoční aj počas uvedeného času. V prípade nedostatku zásob je možné požadované zariadenie získať do 1-2 týždňov, takže objednávka bude vykonaná po doručení výrobku. Dodávka je možná len v pracovných dňoch, Cez výkendy a sviatky nie.

  • Cena vybraného zariadenia sa od mojej objednávky zmenila. Za akú cenu môžem výrobok kúpiť?

    Vo všetkých prípadoch je Vaša objednávka poskytnutá za cenu platnú v čase objednania.

  • Kuriér nemohol zásielku doručiť. Mám v tomto prípade zadať novú objednávku?

    V prípade neúspešného doručenia sa kuriérska spoločnosť pokúsi zásielku doručiť nasledujúci deň. Ak doručenie znova zlyhá, produkt sa vráti odosielateľovi.

  • Po zakúpení je možné nákup zrušiť?

    V prípade online objednávky môžete uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v trvaní 14 dní, ktorá sa počíta po prijatí produktu. Svoju žiadosť musíte napísať na e-mailovú adresu. Náhrady sa uskutočňujú prevodom úplného výrobku v nepoškodenom stave po návrate do nášho obchodu.

  • V objednané zariadenie nie je skladom. Kedy sa môže očakávať?

    Priemerná doba nákupu výrobkov, ktoré nie sú na sklade, je 1-2 týždne. Objednávka bude doručená po doručení zásielky s produktom. V prípade zastaraných výrobkov môže nákup trvať až niekoľko týždňov, avšak doručenie nie je garantované.

  • POUŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

  • Ako môžem vytvoriť svôj vlastný používateľský účet?

    Účet si môžete vytvoriť zadaním svojich osobných údajov, vašej e-mailovej adresy a hesla do nášho menu „Registrácia“. Namiesto registrácie sa môžete prihlásiť aj pomocou účtu Facebook.

  • Čo mám robiť, ak som zabudol svoje heslo?

    Vo svojom používateľskom účte môžete požiadať o nové heslo prostredníctvom možnosti „Zabudnuté heslo“, ktorá bude doručená na uvedenú e-mailovú adresu. Keď požiadate o nové heslo, musíte overiť, či ste požiadali o nový kód pre svoj účet.

  • Prečo potrebujem registráciu a aktívny používateľský účet?

    Ak máte používateľský účet, môžete odoslať objednávku online a sledovať jej stav. Vo svojom profile máte možnosť zadať inú dodaciu a fakturačnú adresu. Môžete si tiež zobraziť personalizované ponuky vo svojom účte, ktoré vám pomôžu vybrať najvhodnejší produkt.

  • VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE

  • Ako zistím, či sa vybrané zariadenie dá zakúpiť v obchode, ktorý mi vyhovuje?

    Poskytujeme podrobné informácie o inventári na našich webových stránkach pre vybraný produkt. Môžete získať presné informácie o dostupnosti vybraného produktu. Ak sklad nemá zásoby, prenos produktu bude trvať 2-3 pracovné dni. V prípade nedostatku zásob je výrobok zvyčajne zakúpený za 1-2 týždne. V tomto prípade sa odporúča objednať online.

  • Akú pomoc môžem očakávať od predajcov v obchode?

    Naši kolegovia v našich predajniach poskytujú rozsiahle informácie o správnom používaní zariadení a príslušenstva a pomôžu vám nájsť správne zariadenie pre vás. Medzi naše služby patrí orezanie SIM karty (nemôžeme niesť zodpovednosť za jej neúspech), nasadenie sklenenej fólie a celý proces záručnej a nezáručnej správy. Obnova dát a operácie s osobnými údajmi nie sú možné podľa platných nariadení GDPR.

  • Čo je to A+ kategória?

    Prostredníctvom našich webových stránok si môžete kúpiť výrobky za zvýhodnené ceny. Produkty označené A+ sú také zariadenia v novom stave:

    - majú minimálne poškodený obal, alebo

    - vrátené výrobky, alebo

    - odkúpené, prakticky nové produkty

    V mnohých prípadoch sa na výrobky značky A+ môže vzťahovať záručná doba výrobcu (1-2 roky), ale najmenej 1 rok (záruka FirstPhone), uvedené na záručnom doklade.

     

     

  • Dodržiavajú predávané zariadenia frekvenciu 800 MHz používanú na Slovensku?

    Všetky produkty, ktoré predávame, sa môžu používať v celej krajine v závislosti od pokrytia. Všetky dostupné zariadenia majú systém menu v slovenčine a podporu pre B20.

  • Je možné zakúpiť si produkt, ktorý nie je uvedený na webovej stránke?

    Naša spoločnosť distribuuje produkty zobrazené na webovej stránke a nie je možné zakúpiť iné produkty.

  • Kde sú naše obchody, aké otváracie hodiny majú?

    Presnú adresu našich obchodov nájdete pod položkou „Obchody“. Keďže sa otváracia doba každého obchodu líši, skontrolujte, či ste si pred zakúpením skontrolovali dobu prevádzky zvoleného obchodu FirstPhone. Tieto informácie nájdete aj v položke menu uvedenej vyššie.

  • Majú predávané zariadenia záruku od výrobcu?

    Modely Xiaomi a Ulefone majú z našich ponúkaných zariadení záruku FirstPhone a všetky ostatné výrobky sú dodávané so zárukou od výrobcu, takže ich môžete dať opraviť v niektorom z našich autorizovaných servisných stredísk.

  • ZÁRUKA A SERVIS

  • Aké dokumenty potrebujem na to, aby som zabezpečil servis svojho zariadenia?

    Na servis vášho zariadenia potrebujete záručný list a doklad o kúpe alebo faktúru. Pri absencii týchto dokumentov bohužiaľ neexistuje žiadny spôsob, ako chybu opraviť.

  • Ako dlho trvá oprava?

    Zariadenie Huawei a Samsung je možné opraviť aj na mieste, ak je zariadenie dodaná našim servisným centrom Huawei alebo Samsung. Ak sa požadované náhradné diely nenachádzajú v servise, oprava sa môže predĺžiť. Pre zariadenia Xiaomi a Ulefone je oprava vykonávaná zmluvným servisným partnerom. V takom prípade nebude mať naša spoločnosť vplyv na trvanie opravy. Priemerná doba opravy produktov Xiaomi a Ulefone je 4-6 týždňov, ale to sa môže líšiť v závislosti od chyby.

  • Čo mám odovzdať okrem zariadenia?

    Okrem faktúry/bloku a záručného listu je potrebné len zariadenie. Ak má zariadenie puzdro alebo sklenenú fóliu, puzdro zostane u zákazníka a sklenená fólia na zariadení sa vo väčšine prípadov odstráni, čo sa nedá vymeniť. Nabíjačka alebo slúchadká sa musia odovzdať, ak porucha zariadenia súvisí s poruchou príslušenstva. (Napríklad: Vaše zariadenie sa správne nenabíja.)

  • Dostanem náhradné zariadenie na dobu opravy?

    Ak je k dispozícii náhradné zariadenie v servisných strediskách Huawei a Samsung.

  • Kde môžem získať informácie o stave opravy?

    Stav servisnej služby si môžete vyžiadať na "servis@firstphone.sk". Ak naši kolegovia nedokážu poskytnúť presné informácie, služba ešte neposkytla informácie o mobilnom telefóne.

  • Kto vykonáva servis?

    Samsung a Huawei opravujú autorizované servisné strediská. V prípade, že náš servis nebude schopný opraviť váš mobilný telefón (chýbajúce náhradné diely), bude tento produkt odoslaný do Telemax servisu. V takýchto prípadoch bude doba opravy trvať dlhšie ako priemer. V prípade zariadení Xiaomi a Ulefone (kvôli nedostatočnému servisnému zázemiu výrobcu) je zariadenie servisované distribútorom na dobu ktorú nemá naša spoločnosť žiadny vplyv. V takýchto prípadoch trvá servis v priemere 4 týždne.

  • Mám po nákupe v obchode možnosť výmeny alebo vrátenia peňazí?

    Zariadenia zakúpené v našich predajniach je možné vymieňať, ak nastane problém do 72 hodín od dátumu zakúpenia, ktorý zabraňuje správnemu používaniu zariadenia.

  • Môžem požiadať o zálohovanie údajov pred odoslaním do servisného strediska?

    Osobné údaje sa vždy vymažú zo zariadenia bez ohľadu na ich chybu, preto sa dôrazne odporúča, aby ste si ich pred odoslaním do servisu zálohovali. Naši kolegovia vám nemôžu pomôcť z dôvodu súčasných pravidiel GDPR.

  • Nemám v blízkosti obchod FirstPhone, ale chcem servisovať svoje zariadenie. Čo mám robiť?

    Ak ste si zakúpili zariadenie u nás, zariadenie treba odoslať na adresu: 1066. Budapešt, Teréz krt. 8. V balíku uveďte popis chyby, ktorý umožní službe začať opravu zariadenia.

  • Opravujú sa iba chyby v pracovnom hárku?

    Keďže naši predajcovia nie sú servisnými technikmi, vydajú potvrdenie o servise na základe toho, čo ste povedali sami. Servisní technici skontrolujú váš mobilný telefón a opravia vaše zariadenie na základe vlastnej expertízy. V takýchto prípadoch môže byť výrobok odoslaný na záručnú opravu, ak sa nezistí chyba, ktorá sa nezmestí do záruky. V tomto prípade vám služba pošle cenovú ponuku, ktorú môžete prijať alebo odmietnuť.

  • V akom prípade nie je možné servisovať?

    Zariadenie Xiaomi nie je možné opraviť, ak je aktivované resetovanie z výroby pod položkou MI. Ak chcete obnoviť všeobecné nastavenia na zariadení Xiaomi, pred vykonaním tohto postupu sa odhláste z účtu zariadenia.

  • V ktorých prípadoch platí požiadavka na záručnú opravu?

    Vaše zariadenie môže byť opravené v záruke, ak služba nezistí žiadny vonkajší vplyv alebo nesprávne použitie. Presné podmienky nájdete v potvrdení o servise. Okrem toho je dôležité, aby vaše zariadenie bolo v držbe služby pred dátumom uvedeným na záručnom doklade.

  • Za aké podmienky môžem dať svôj Iphone na opravu?

    Zariadenia vyrobené firmou Apple je možné opraviť, ak je funkcia zariadenia „Find My Iphone“ v zariadení vypnutá. Toto môžete vypnúť  v účte používateľa iCloud.

Poistenie produktov

Preto ponúkame poistenie produktov ako jednu z našich služieb, ktorá vám pomôže pripraviť sa na nepredvídateľné, náhodné a nešťastné situácie.

Služba

Vyžiadajte si službu na našom webe a sledujte stav svojho zariadenia. Na používanie služby je potrebný užívateľský účet!

Osobný odber

Vezmite si svoju objednávku osobne v našom obchode alebo si ju objednajte doma.

Možnosti platby

Plaťte ľahko pomocou kreditnej karty. V prípade neúspešnej platby máte možnosť znova skúsiť objednávku.

Porovnanie: 0 ks výrobkov